onsdag 2. mai 2012

Solidaritet-power!

Hei! Sist jeg blogget var vel før langhelgen, så dette innlegget blir vel en slags oppsummering av helgen min ;)Jaja. Skjedde ganske mye den helgen for å si det sånn! Etter vi hadde sett film og sånt hos pappa kjørte vi ned til mamma (standar). Lørdagen hadde Sebastian bursdag og det var gullbryllup. Gullbryllupet skulle være på hotel Norge og siden det sluttet så var vi så heldige at Svein og ingegjerd (foreldrene til Eystein) inviterte oss til å bo der :D det var så mye god mat der at jeg kunne spist opp alt! De voksne hadde 2 forretter, 1 hovedrett og 2 desserter! Vi fikk en slags barnemeny som besto av kylling og pommes frites, vaniljeis med sjokoladesaus, kaker og alt annet vi ba om. (hehe!) dagen etter var jeg i badelandet sammen med Mari. Koselig det <3 kom noen folk på vår alder mot oss og han ene begynte å synge til oss/meg (?) herregud.. Litt pinlig der og da spør du meg!
I morgen er det solidaritetsdag! Yeey! Skal sove lenge og har planer om å få inn masse penger! Mohahah! Neida, men det går jo til en god sak ;)

-hva har du gjort i helga? ;)