onsdag 4. april 2012

Kalde dager

Hei! ble ikke mindre skuffet i dag da jeg så at det var 3.5 grander ute.. har forsatt skille fra de dagene det var sol, åårh, savner dem! håper at det snart blir varmt igjen! Vi kom hjem fra Oslo på mandag. I går var jeg sammen med kaja. vi tok masse bilder ute, spiste godteri og så på film! I dag skal vi kanskje se "the hunger games" på kino <3 Tror vi skal på den som går klokken 18.00, så da rekker jeg og rydde rommet, spise, sminke meg og litt sånne ting før jeg drar! hehe <3 har ennå ikke kommet i gang med noe jeg skal gjøre! senere i dag skal vi opp til pappa for i morgen skal vi til bergen!! gleder meg veldig <3 flyet går ganske tidlig da, men det er jo bedre å ta fly enn å kjøre mildt sagt <3Bildene fra helga vil ikke laste seg inn i iPhotos? skal legge de inn så fort som mulig! :D






hehe <3