fredag 27. april 2012

Familiekveld

Hei! Hadde satt vekkerklokken på 6.00 i dag også. Trodde jeg kom til å dø av trøtthet når jeg våknet, men det gjorde jeg altså ikke! Fikk en utrolig deilig følese av å være uthvilt og i tillegg kunne sove én time til.
Hadde en sykt chill dag i går (eller ikke...); først måtte jeg sykkle til skolen i pøs regn, så måtte jeg være på skolen (tro det eller ei..) men dagen tok jo aldri slutt? så når jeg endelig kom hjem spiste jeg og begynnte å rydde, støvsuge og vaske hele huset! ganske stolt som greide å tjene 200 kr på en dag, men gud for en deilig følese å få unnagjort alt det. Senere i dag skal jeg ha familiekveld med pappa og nicolai! Taco, godteri og chips, mission impossible 3 og phase 5! lykke!

I morgen skal jeg ned til mamma på morgenen og ha bursdagsfrokost for stelillebroren min som har bursdag i morgen! gratulerer med ti-års dagen! <3 Senere på kvelden skal jeg i gullbryllup til Ingjerd og Svein (mammas forlovedes foreldre ?) sammen med Amalie, mamma, Eystein, Sebastian og Nicolai og etterpå sove på hotel norge! :) blir vel en litt hektisk dag med en hel masse opplevelser. Skal prøve å blogge så fort som mulig.

-Hva skal du i helgen?