torsdag 26. april 2012

blæh...

hei! Har rett og slett ikke blogget noe i det siste fordi jeg har mistet lysten litt. Tenkte på at jeg kunne legge inn noen tvangsinnlegg, men de er ikke så gøye å lese! Skal skjerpe meg fra nå av!

Siden jeg er litt lat gidder jeg ikke skrive et helt innlegg med oppdatering om hva jeg har gjort i det siste slik som jeg gjorde i det forrige innlegget! hehe <3

I går kveld kom jeg på at vi skulle ha spanskfremføring i første time i dag, så jeg ble ganske stresset siden jeg og Kaja nesten ikke hadde øvd. Mens jeg vasket badet (standar) og sånt kom jeg på at jeg bare kunne banke på kaja's vindu på morgenen og øve, så jeg satte vekkerklokken på 6.00 (!!!) og la meg. fikk selvfølgelig ikke sove, så jeg sendte kaja melding om at jeg kom til henne i morgen tidlig og på morgenen i dag klokken fem på halv seks fikk jeg melding fra kaja om vi kunne møtes på skolen klokken åtte i stedet. Siden vi var så late ble det til det og fremføringen gikk ganske fint, helt til vi oppdaget at vi hadde hoppet over noe og fikk latterkrampe. hehe <3

Siden jeg er så utrolig trøtt har jeg planer om å legge meg tidlig for å så kunne stå opp og være hos kaja klokken syv <3 Men før jeg kan gå og legge meg skal jeg støvsuge HELE huset og vaske gulv! Yeey...

btw blir ikke noe bilde før jeg har funnet kamera og sånt! :)

-Hva skal du gjøre i dag?