onsdag 28. mars 2012

Onsdag

Heia <3 nå har jeg endelig kommet hjem fra øvingen til musikalen. Det var litt kjipt at vi måtte se på at noen sa replikkene sine i en time, men vi må jo gjennom det og ;) I morgen skal vi framføre det på første gang! Gleder meg :) Vi begynner ikke før 11:30 i morgen, som betyr at vi må være på skolen de 3 første timene -.-'' Det blir jo selvfølgelig litt koselig å se alle de andre da! Den første timen i morgen er spansk. Vi skal visst ha en gloseprøve som jeg ikke har øvd til. Vi har jo en god grunn til ikke å ha prøven, så jeg håper at lærerene forstår at vi ikke kan øve når vi ikke vet hva vi skal øve på. Har faktisk ikke gjort noen lekser denne uken, hehe! <3
Så gjennom masse gøye episoder av kollektivet i går! Ble i skikkelig godt humør (noe jeg trengte) :)
Senere i dag skal jeg danse, øve på sangene og finne kostyme og sånt <3

-Hva skal du i dag?